Böngészés, Témavezető szerint
Diplomamunka
Maus Ilona Petra (2024) Sikeres alkalmazkodás serdülőkorban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Domonkos (2023) Mit jelent meghalni? - A halálról való gondolkodás tartalmi rétegeinek feltárása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Binder Natália (2023) Kötődés és megküzdés aspektusai a járványhelyzet megélésével összefüggésben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Székely Zsófia (2023) A párkapcsolati féltékenység összefüggése az önértékeléssel, a kötődési stílusokkal és a megcsalással. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balogh Andrea (2023) Esettanulmány: A kapcsolatról. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bárczy Csenge Boglárka (2023) Esettanulmány: Egy 14 hónapos kisfiú alvásproblémája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Puskás Rita (2023) Esettanulmány: Egy 24 hónapos kislány alvásproblémája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szakács Beatrix (2023) Esettanulmány: egy 20 hónapos gyermek alvásproblémájáról. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kaufmann Anikó (2023) Esettanulmány: Éjszakai ébredések és szeparációs szorongás együttes megjelenése egy kétéves gyermeknél. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kövér Anna Mária (2023) Nehéz várandósság utáni váratlan nehézségek - egy indulatkezelési zavarral küzdő kisded esete. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Paulcsikné Léránt Cintia (2023) Traumák – Konzultáció egy 6 hónapos kisfiúval és az édesanyjával. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sidó Blanka (2023) Csecsemőkori regulációs problémák és a babasírás anyai észlelése 6-18 hónapos gyermekeknél. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Antónyi Flóra Alexandra (2023) Miért sír a csecsemő? – A babasírás anyai észlelése a nevelési attitűdök és az anyai szeparációs szorongás tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balogh Hanga (2022) A regulációs problémák szülői megítélése és a szenzoros feldolgozás problémái közötti összefüggések 3-6 hónapos korban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kecskés Kitti (2022) Egy komplex regulációs problémával küzdő anya-gyermek pár állami gondozásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zemliczki-Tóth Barbara (2022) Esettanulmány: Egy 11 hónapos alvászavaros gyermekről. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szőczi Eszter Márta (2022) Esettanulmány: Egy gyermekeiben kiteljesedő édesanya. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bajor Márton (2022) A szülőkhöz fűződő érzelmi viszony mintázatai és tartalmai, a Kast-féle szülőkomplexus elmélet alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vass Bálint (2021) Atipikus formájú munkavégzés és annak hatékonysága a kapcsolatok tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zsiray Júlia (2021) Az anyai szeparációs szorongás a szoptatás, a kialakított napirend és a regulációs problémák szülői megítélésének tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sidó Blanka (2021) Csecsemőkori fejlődési sajátosságok összefüggései a regulációs problémákkal. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Baán Nikolett (2021) Esettanulmány: Egy 10 hónapos kislány alvásproblémája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalai Gerda Margit (2021) Esettanulmány: Egy 21 hónapos kisfiú alvás problémája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szele Anna Szabina (2021) Esettanulmány: Egy 23 hónapos ikerpár alvásproblémája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Géczi-Bejczi Tímea (2021) "Mondd, kit látsz te bennem?" Egy 14 hónapos kislány esettanulmánya. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dudás Áron (2021) Az apa-fiú kapcsolat, mint meghatározó tényező a férfiassághoz való viszony kialakulásában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bakosné Czellér Andrea Kinga (2021) Korai kapcsolat szabályozási mintázatai: a reguláció anyai oldala a Fapofa Helyzetben, 3-6 hónapos csecsemőknél. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Maczó Tímea (2021) A családi működés, az anyai kompetencia és a korai fejlődési jellemzők összefüggései a regulációs problémákkal. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bíró Alexandra (2021) A mellből való táplálás vizsgálata a társas támogatottság, a párkapcsolati elégedettség és a szoptatási énhatékonyság tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mák Veronika Sarolta (2021) A szülők élményvilága a regulációs problémákról a perinatális események tükrében - Kvalitatív elemzés. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lukasz Rebeka Katalin (2020) A falu, ahol élünk - együtt a szellemekkel. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fazekas Brigitta (2020) Alvászavarok és egy anya belső szorongásainak kapcsolata. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
László-Sárközi Nóra (2020) Esettanulmány - Egy 20 hónapos kisfiú alvásproblémái. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vápár Balázs (2019) Iskolai bántalmazás kapcsolata a későbbi önértékeléssel, és megküzdési stratégiákkal. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pintér Panna (2019) Kötődés és regulációs viselkedés óvodáskorban – a Madárfészekrajz és a Módosított Still-Face Paradigma eredményei. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Simon Réka Barbara (2019) A csecsemők érzelmi és társas mintázatai a fapofa-paradigmában a regulációs problémák szülői megítélésének tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pintér Lilla Erzsébet (2019) A szülői és tanári elutasítás, elvárások és kritika kapcsolata a feltételes önbecsüléssel és halogatással. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schwáb Patricia (2019) A testkép összefüggése a szexuális élettel, a szociális szorongással és a heteroszexuális forgatókönyvvel. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vértesaljai Valéria (2018) Bullying: Mit is tudunk róla? A bullyingról meglévő általános tudás felmérése és összevetése három különböző korosztályban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Papik Dorka (2018) Az intrinzik és extrinzik aspiráció, anyagias értékrend és kötődés fiatal felnőtteknél. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Judit (2018) Társfüggők kötődési élményvilága. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Milbich Annamária (2018) A gyermekek társas készségei és a családi táplálkozási szokások kapcsolata. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kazai Flóra (2016) Vallásosság és megküzdési stratégiák összefüggése serdülőkorban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Maléth Enikő (2016) Regulációs problémák szülői megítélése és a szeparációs stressz szabályozása óvodáskorban – előzetes eredmények a módosított Still Face Paradigmával. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kispál Anna Liza (2016) A kötődés funkciói az életkori sajátosságok tükrében 7-12 éves gyermekeknél. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csóti Flóra (2016) A romantikus paraszociális kapcsolatok összefüggése a heteroszexuális forgatókönyvvel, a szerelmi hiedelmekkel és a párkapcsolat élményével. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farkas Flóra (2013) 18-24 hónapos kisgyermekek érzelmi és társas mintázatai a Játékhelyzet vizsgálatban, a regulációs problémák szülői megítélésének tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szilágyi Kinga (2013) A parentifikáció és önértékelés közötti protektív tényezők feltárása pszichológia szakos hallgatók körében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dolinszky Márta (2013) Kötődési jellemzők vizsgálata közép- és időskorban a jóllét összefüggésében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.