Böngészés, Témavezető szerint
Glasznova Maja Pavlova (2024) A drámapedagógia hatása a fiatalok érzelmi intelligenciájára. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Barta Viktória (2024) Az utógondozói ellátásban részesülő fiatalok lehetőségei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Fanni Daniella (2024) A mesék hatása a gyermek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farkasné Mező Linda (2024) A segítő szakemberek szerepe és feladata a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelése során. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Papp Dóra (2023) Alternatív iskolák és egy új oktatási forma bemutatása a Zöld Kakas Líceumban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hajnal Adél (2023) A tanoda szerepe a hátrányos helyzetű gyerekek motivációjának növelésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Judit (2023) Autizmussal élő gyermekek és családjaik lehetőségei vidéken. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bálint Balázs (2021) A zene szerepe a személyiségfejlődésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Zsófia (2020) Az iskolán belüli erőszak és az érzelmi elhanyagolás összefüggése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Benkő Bernadett Katalin (2020) Tanodák működése és a gyermekvédelemben betöltött szerepe. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalai Nóra (2020) A szociális szolgáltatások szerepe, hatása a fogyatékkal élő személyek életminőségének tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mihalik-Rásó Anett (2020) Az autista gyermekek és családjaik segítése egészségügyi és társadalmi szinten. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balczó Boglárka (2018) Integrált oktatás a szarvasi Fő téri Általános Iskolában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hollósy Réka (2018) A látássérült személyek tapasztalatai az integrált oktatásról. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ruttkai Ágnes (2016) A figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, az ADHD kezelésének bemutatása a Vadaskert Alapítvány Fészek programján keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.