Böngészés, Témavezető szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: Diplomamunka
Találatok száma: 15.

Diplomamunka

Glasznova Maja Pavlova (2024) A drámapedagógia hatása a fiatalok érzelmi intelligenciájára. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Barta Viktória (2024) Az utógondozói ellátásban részesülő fiatalok lehetőségei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tóth Fanni Daniella (2024) A mesék hatása a gyermek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Farkasné Mező Linda (2024) A segítő szakemberek szerepe és feladata a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelése során. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Papp Dóra (2023) Alternatív iskolák és egy új oktatási forma bemutatása a Zöld Kakas Líceumban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hajnal Adél (2023) A tanoda szerepe a hátrányos helyzetű gyerekek motivációjának növelésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tóth Judit (2023) Autizmussal élő gyermekek és családjaik lehetőségei vidéken. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bálint Balázs (2021) A zene szerepe a személyiségfejlődésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kovács Zsófia (2020) Az iskolán belüli erőszak és az érzelmi elhanyagolás összefüggése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Benkő Bernadett Katalin (2020) Tanodák működése és a gyermekvédelemben betöltött szerepe. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szalai Nóra (2020) A szociális szolgáltatások szerepe, hatása a fogyatékkal élő személyek életminőségének tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Mihalik-Rásó Anett (2020) Az autista gyermekek és családjaik segítése egészségügyi és társadalmi szinten. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Balczó Boglárka (2018) Integrált oktatás a szarvasi Fő téri Általános Iskolában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hollósy Réka (2018) A látássérült személyek tapasztalatai az integrált oktatásról. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ruttkai Ágnes (2016) A figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, az ADHD kezelésének bemutatása a Vadaskert Alapítvány Fészek programján keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2024. November 24. 05:12:13 CET.