Böngészés, Témavezető szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 46.

Horváthné Kornseé Dóra (2024) Eltérő gyermeki sajátosságok az óvodába lépés időszakában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ráfael Nóra Zita (2024) Az óvodapedagógus szerepe sajátos nevelési igényű gyermekek kommunikációjának megsegítésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bálint Enikő (2024) Bábjáték az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ströckerné Gere Renáta (2024) A funkcionális integráció óvoda iskola átmenetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szanyó Rebeka Katalin (2023) A zenetanulás és a szövegértés összefüggései. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szalkai Zsuzsanna (2023) Az óvodapedagógus és a szülői közösség kapcsolatának rendszere az óvodai ünnepségek szervezésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Merényi Vanessza (2023) Eltérő kulturális háttérrel rendelkező gyermekek integrációja Interkulturális oktatási nehézségek, előnyök és stratégiák az arab gyermekek integrációja során. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fazekas-Bogádi Gitta (2023) Interkulturális nevelés megvalósulása az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hibala Erika Ágnes (2023) A beszoktatás stratégiái az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vasadi-Balogh Viktória Tünde (2023) A kisgyermekkori szocializáció-A beszoktatás kérdése az óvodáskori szocializáció folyamatában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bartl Dóra Virág (2023) Óvodapedagógusi stratégiák a gyermekek személyiségfejlesztésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Veres Liza (2023) Elvált szülők gyermekeinek óvodai integrációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Somogyi Dalma Éva (2023) A nevelőszülőknél felnövő gyerekek integrációja az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Thot Martina (2022) Játszótérhasználat változása kisiskolás korban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Benkő Zsófia Alexandra (2022) A Waldorf pedagógia hatása a tanulási folyamatokra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szabóné Akóts Anita (2022) Waldorf pedagógiai módszerek alkalmazásának tanulságai a Református EGYMI Tatabányai Tagóvodájában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Gál Adrienn (2022) Óvodapedagógusok szerepe a hátrányos helyzetű kisgyermekek segítésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vargáné Krén Nikolett Anna (2021) A Down-szindrómás gyerekek inkluzív nevelése az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Molnár Cintia (2021) Kultúrák közötti párbeszéd az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hartmann Mónika (2021) Szülői igények az óvodáztatással kapcsolatban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Csizi Dalma Gabriella (2021) 3 éves kortól kezdődő kötelező óvodáztatás hatásai. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fekete Melitta (2021) A Biztos Kezdet Gyerekházak szerepe a roma óvodáskorú gyermekek integrációjában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Jákli Nóra (2021) Montessori-módszer az óvodáskorú gyermekek nevelésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Böszörményi Barbara (2020) Az óvodapedagógusi stratégiák jelentősége a kiscsoport közösségének fejlesztésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fehér Barbara Ildikó (2020) Külföldi gyermekek integrációja heterogén csoportban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bali Anna (2020) Testvérek szerepe az óvodai beilleszkedésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Berkeszi Zsoltné (2020) A szabad óvodaválasztás és a szülő elvárások. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Geiszt Márta (2020) A 3 éves gyermekek óvodakötelezettsége az óvodapedagógusok szempontjából. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Uhles Dorottya (2020) Montessori módszerek a többségi óvodákban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hérincs Nikolett (2020) A vakok óvodája tapasztalatainak felhasználása a köznevelési integrációban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Nyul Regina Éva (2020) A közösségfejlesztés lehetőségei és formái az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Daragó Jázmin Zsuzsanna (2019) Autista gyermekek integrációja az óvodában Autizmussal élő gyermekeknél használt integrált nevelési módszerek. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Moravszki Zsuzsanna (2019) Esélyek és korlátok a romák anyanyelvi nevelésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Győrfi Jázmin Noémi (2019) Gyermekvédelem az óvodában avagy az óvodapedagógus óvó munkája gyermekbántalmazás kapcsán. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Varga Ibolya Magdolna (2019) Az óvodai beszoktatás elméletben és gyakorlatban - Szülői kontra óvodapedagógus attitűdök. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szemerei Mónika Kitti (2019) Az óvodai integráció kérdései: megkésett beszédfejlődés. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bakics Vivien (2018) Mozgásban akadályozott óvodás korú gyermekek integrációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szénási-Dajka Edit Erika (2018) A mese és a vizualizált mese szerepe az óvodáskorú gyermekek fejlődésében a családi szokások vizsgálatával. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Makk Dorottya Margit (2018) Állatasszisztált foglalkozások lehetőségei az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szabó Éva (2016) Esélyegyenlőség teremtése a Biztos Kezdet Gyerekházban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Németi Sarolta (2016) Idősebb testvérek szerepe az óvodai integrációban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Paziczki-Tari Adél (2016) Óvodapedagógusi stratégiák az autizmus spektrum zavaros gyerekek integrálásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vicze Enikő (2016) Az óvodáskorú roma gyerekek intézményes nevelésének hatásai Roma gyerekek szocializációja az esztergomi Zöld Óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pidlné Lengyel Anna Emese (2016) A bábjáték szerepe a kiscsoportos korú gyermekek szocializációs folyamatában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Harcsa Ágnes Mária (2016) Látássérült gyermekek integrációjának lehetőségei az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Németh-Bencsik Edina (2013) Autizmus spektrum zavaros gyerekek integrációs stratégiái óvodapedagógusoknál. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2024. November 24. 03:39:31 CET.