Böngészés, Témavezető szerint
Diplomamunka
Horváthné Kornseé Dóra (2024) Eltérő gyermeki sajátosságok az óvodába lépés időszakában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ráfael Nóra Zita (2024) Az óvodapedagógus szerepe sajátos nevelési igényű gyermekek kommunikációjának megsegítésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bálint Enikő (2024) Bábjáték az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ströckerné Gere Renáta (2024) A funkcionális integráció óvoda iskola átmenetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szanyó Rebeka Katalin (2023) A zenetanulás és a szövegértés összefüggései. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalkai Zsuzsanna (2023) Az óvodapedagógus és a szülői közösség kapcsolatának rendszere az óvodai ünnepségek szervezésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Merényi Vanessza (2023) Eltérő kulturális háttérrel rendelkező gyermekek integrációja Interkulturális oktatási nehézségek, előnyök és stratégiák az arab gyermekek integrációja során. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fazekas-Bogádi Gitta (2023) Interkulturális nevelés megvalósulása az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hibala Erika Ágnes (2023) A beszoktatás stratégiái az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vasadi-Balogh Viktória Tünde (2023) A kisgyermekkori szocializáció-A beszoktatás kérdése az óvodáskori szocializáció folyamatában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bartl Dóra Virág (2023) Óvodapedagógusi stratégiák a gyermekek személyiségfejlesztésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Veres Liza (2023) Elvált szülők gyermekeinek óvodai integrációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Somogyi Dalma Éva (2023) A nevelőszülőknél felnövő gyerekek integrációja az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Thot Martina (2022) Játszótérhasználat változása kisiskolás korban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Benkő Zsófia Alexandra (2022) A Waldorf pedagógia hatása a tanulási folyamatokra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabóné Akóts Anita (2022) Waldorf pedagógiai módszerek alkalmazásának tanulságai a Református EGYMI Tatabányai Tagóvodájában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gál Adrienn (2022) Óvodapedagógusok szerepe a hátrányos helyzetű kisgyermekek segítésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vargáné Krén Nikolett Anna (2021) A Down-szindrómás gyerekek inkluzív nevelése az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Molnár Cintia (2021) Kultúrák közötti párbeszéd az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hartmann Mónika (2021) Szülői igények az óvodáztatással kapcsolatban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csizi Dalma Gabriella (2021) 3 éves kortól kezdődő kötelező óvodáztatás hatásai. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fekete Melitta (2021) A Biztos Kezdet Gyerekházak szerepe a roma óvodáskorú gyermekek integrációjában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jákli Nóra (2021) Montessori-módszer az óvodáskorú gyermekek nevelésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Böszörményi Barbara (2020) Az óvodapedagógusi stratégiák jelentősége a kiscsoport közösségének fejlesztésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fehér Barbara Ildikó (2020) Külföldi gyermekek integrációja heterogén csoportban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bali Anna (2020) Testvérek szerepe az óvodai beilleszkedésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Berkeszi Zsoltné (2020) A szabad óvodaválasztás és a szülő elvárások. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Geiszt Márta (2020) A 3 éves gyermekek óvodakötelezettsége az óvodapedagógusok szempontjából. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Uhles Dorottya (2020) Montessori módszerek a többségi óvodákban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hérincs Nikolett (2020) A vakok óvodája tapasztalatainak felhasználása a köznevelési integrációban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nyul Regina Éva (2020) A közösségfejlesztés lehetőségei és formái az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Daragó Jázmin Zsuzsanna (2019) Autista gyermekek integrációja az óvodában Autizmussal élő gyermekeknél használt integrált nevelési módszerek. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Moravszki Zsuzsanna (2019) Esélyek és korlátok a romák anyanyelvi nevelésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Győrfi Jázmin Noémi (2019) Gyermekvédelem az óvodában avagy az óvodapedagógus óvó munkája gyermekbántalmazás kapcsán. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Ibolya Magdolna (2019) Az óvodai beszoktatás elméletben és gyakorlatban - Szülői kontra óvodapedagógus attitűdök. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szemerei Mónika Kitti (2019) Az óvodai integráció kérdései: megkésett beszédfejlődés. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bakics Vivien (2018) Mozgásban akadályozott óvodás korú gyermekek integrációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szénási-Dajka Edit Erika (2018) A mese és a vizualizált mese szerepe az óvodáskorú gyermekek fejlődésében a családi szokások vizsgálatával. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Makk Dorottya Margit (2018) Állatasszisztált foglalkozások lehetőségei az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Éva (2016) Esélyegyenlőség teremtése a Biztos Kezdet Gyerekházban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Németi Sarolta (2016) Idősebb testvérek szerepe az óvodai integrációban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Paziczki-Tari Adél (2016) Óvodapedagógusi stratégiák az autizmus spektrum zavaros gyerekek integrálásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vicze Enikő (2016) Az óvodáskorú roma gyerekek intézményes nevelésének hatásai Roma gyerekek szocializációja az esztergomi Zöld Óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pidlné Lengyel Anna Emese (2016) A bábjáték szerepe a kiscsoportos korú gyermekek szocializációs folyamatában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Harcsa Ágnes Mária (2016) Látássérült gyermekek integrációjának lehetőségei az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Németh-Bencsik Edina (2013) Autizmus spektrum zavaros gyerekek integrációs stratégiái óvodapedagógusoknál. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.