Böngészés, Témavezető szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 18.

Ferenczy Tóth Ildikó (2024) SEGÍTŐKUTYÁK ALKALMAZÁSA KUTYÁVAL ASSZISZTÁLT SZEMLÉLETFORMÁLÓ KÖZÉPISKOLAI OSZTÁLYFŐNÖKI ÓRÁK. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Molnár Mónika (2023) Mozgásfejlesztés hatása a finommotorikus képességekre. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Balassa Zsuzsanna (2023) A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek pedagógiai szakszolgálati szakvéleményében leírtak gyakorlati megvalósíthatósága a folyamatban résztvevők aspektusából. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Liebl Mónika (2022) Beilleszkedési, tanulási, magatartási problémákkal küzdő óvodás korú gyermekek helyzete Esztergom város óvodáiban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kiss-Gergely Judit (2022) DIFER mérés eredményeinek, körülményeinek összehasonlítása különböző fenntartású óvodákban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Narancsikné Farkas Tímea (2022) Fejlődési lemaradások és fejlesztési lehetőségeik a szigetszentmiklósi óvodások körében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Sárosi Réka (2021) Az állatasszisztált foglalkozások lehetőségei köznevelési intézményekben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pálfyné Miklós Andrea (2021) Infokommunikációs eszközök a fejlesztésben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Rédlyné Kovács Gabriella (2021) Tanulási nehézségekkel küzdő tanulók helyzete, segítésének lehetőségei és módjai a felső tagozaton és a gimnáziumban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bohár Ildikó (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése mesével az EMMI Speciális Gyermekotthon növendékei körében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Reményi Mária (2021) ETELE, a hátrányos helyzetűek tanodája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Németh Péter (2020) Tehetségazonosítás és kibontakoztatás lehetséges útjai. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ákli Márton (2020) Az oktatási esélyegyenlőségek és a sajátos nevelési igény. Az inklúzív nevelés kérdései, az integráció és szegregáció eredményessége az általános iskolában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Varga Edit (2020) Az érettségi története, a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő tanulók lehetőségei az érettségi vizsgákon. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Széphegyiné Vasas Mónika (2020) Fejlesztőpedagógus helye, szerepe a család és óvoda kapcsolatában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Árpásiné Mészáros Mónika (2020) Az általános iskolákban dolgozó fejlesztő pedagógusok hatékonysága. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

László Szilvia Mária (2020) A pedagógusszerepek átértékelődése a XXI. században. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kovács Erika (2011) Nehézségek terápiás lehetőségei óvodás korú gyermekeknél. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2024. November 24. 04:47:02 CET.