Böngészés, Témavezető szerint
Diplomamunka
Ferenczy Tóth Ildikó (2024) SEGÍTŐKUTYÁK ALKALMAZÁSA KUTYÁVAL ASSZISZTÁLT SZEMLÉLETFORMÁLÓ KÖZÉPISKOLAI OSZTÁLYFŐNÖKI ÓRÁK. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Molnár Mónika (2023) Mozgásfejlesztés hatása a finommotorikus képességekre. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balassa Zsuzsanna (2023) A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek pedagógiai szakszolgálati szakvéleményében leírtak gyakorlati megvalósíthatósága a folyamatban résztvevők aspektusából. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Liebl Mónika (2022) Beilleszkedési, tanulási, magatartási problémákkal küzdő óvodás korú gyermekek helyzete Esztergom város óvodáiban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss-Gergely Judit (2022) DIFER mérés eredményeinek, körülményeinek összehasonlítása különböző fenntartású óvodákban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Narancsikné Farkas Tímea (2022) Fejlődési lemaradások és fejlesztési lehetőségeik a szigetszentmiklósi óvodások körében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sárosi Réka (2021) Az állatasszisztált foglalkozások lehetőségei köznevelési intézményekben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pálfyné Miklós Andrea (2021) Infokommunikációs eszközök a fejlesztésben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rédlyné Kovács Gabriella (2021) Tanulási nehézségekkel küzdő tanulók helyzete, segítésének lehetőségei és módjai a felső tagozaton és a gimnáziumban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bohár Ildikó (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése mesével az EMMI Speciális Gyermekotthon növendékei körében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Reményi Mária (2021) ETELE, a hátrányos helyzetűek tanodája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Németh Péter (2020) Tehetségazonosítás és kibontakoztatás lehetséges útjai. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ákli Márton (2020) Az oktatási esélyegyenlőségek és a sajátos nevelési igény. Az inklúzív nevelés kérdései, az integráció és szegregáció eredményessége az általános iskolában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Edit (2020) Az érettségi története, a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő tanulók lehetőségei az érettségi vizsgákon. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Széphegyiné Vasas Mónika (2020) Fejlesztőpedagógus helye, szerepe a család és óvoda kapcsolatában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Árpásiné Mészáros Mónika (2020) Az általános iskolákban dolgozó fejlesztő pedagógusok hatékonysága. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
László Szilvia Mária (2020) A pedagógusszerepek átértékelődése a XXI. században. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Erika (2011) Nehézségek terápiás lehetőségei óvodás korú gyermekeknél. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.