Böngészés, Témavezető szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 51.

Veres Zsófia (2024) Ambrus Attila énmárkája: A közvélemény árnyékában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tiszavölgyi Gréta (2024) Az eSzínház arculata és online kommunikációja a pandémia után. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tóth Nikolett (2024) Játékfüggőség reprezentálása a magyar online sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Jenei Viktória (2024) Kulturális fesztiválok arculatvizsgálata- A Balaton Sound példáján keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Lévai Anna Kata (2024) Magyar sztereotípiák újragondolása a reklámokban - A magyar országimázs elemek felhasználása a Soproni és a Magyar Telekom kampányaiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szolnoki Dániel (2024) A mesterséges intelligencia a popkultúrában az 1990-es évektől napjainkig. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Halász Ivett (2024) Az Apple-termékek használata a fiatalok (12-18) körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Billinger Bence József (2024) Kortárs magyar filmek politikai olvasata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Csiffáry Zsófia (2024) A Szent István rádió arculatelemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kozics Júlia (2024) Az Instagram szerepe a mentális egészségmegőrzésben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Valasek Ildikó (2024) A generatív Mesterséges Intelligencia használata a hétköznapi PR kommunikációban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bognár Zita (2024) A közösségi médiaplatformok szerepe a politikai perspektíva alakításában és felhasználási lehetőségeinek bemutatása politikai szereplők által. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kádas Dorottya (2024) A művészeti NFT-piac kommunikációja. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Horváth Eleonóra (2024) A nemi alapú trollkodás és az arra adott válaszok. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vizner Barbara (2024) A Magyar Suzuki Zrt. összehasonlító arculatelemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Sándor Karina (2023) Az iskolai zaklatás ügye művészi alkotásokban. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Horváth Zsanett (2023) A 2022-es Salman Rushdie támadás sajtórecepciója. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Barati Réka Krisztina (2023) Az öltözködés, mint kommunikációs eszköz. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Csepel Péter (2023) Belvárosi művészszínházak összehasonlító arculatelemzése - Katona József és Örkény István Színház. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vaszily Olimpia (2023) Keleti Ágnes pályafutása a sajtó tükrében 1948-1960 között. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Jeszenszky Gábor (2023) Modern streaming média tartalomfogyasztás, Streaming sorozatok fogyasztása marketing szempontból. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pelikán Réka (2023) A PR új területe, az employer branding - sikeres munkáltatói márkaépítés a gyakorlatban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kádár Ilona (2023) Pálos újmitológia és egyházi kommunikáció. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Gondos Lőrinc (2023) Véleményvezérek a fitnesziparban Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kovács Vivien Evelin (2023) A Vígszínház és a Katona József Színház arculata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pető Petra (2023) A magyar politikusnők médiareprezentációja a 2022. évi parlamenti és köztársasági elnöki választások idején - 2 jelöltön keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Murai Zsófia (2023) A sorozatgyilkos-ábrázolás médiaetikai szempontból. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szabó Eszter (2023) A vezetői és a szervezeti imázs az Operaház 2022-es kommunikációjában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Balázs Fruzsina Mária (2023) Kortárs politikai imázs elemzés. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Csigi Emese Ágnes (2023) A márkahűség vizsgálata a Netflix esetében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Herczeg Dániel Krisztián (2022) A CD Projekt Red videójátékokat övező botrányok, fogyasztói reakciók és válságkezelés. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Lukács Gábor (2022) Donald Trump Twitter-kommunikációja az első elnökválasztási kampányában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Soós Katalin (2022) A Magyar Állami Operaház arculatváltása a 2010-es években. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szabó Júlia Zsófia (2022) Miként fogadja a közönség az ember és a mesterséges intelligencia érzelmi kapcsolatát? Filmek értelmezése a szakirodalom és a közösségi média reakciója alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pőcze Péter Levente (2022) A cyberbullying megelőzése a közösségi média jó példái révén. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vasas Réka Zsófia (2022) A különböző biológiai és társadalmi nemek médiareprezentációinak átalakulása a Jóbarátok és az Eufória sorozatok összehasonlításán keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Antal Dorina (2022) A magyarországi őslényparkok online PR kommunikációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Soltész Maura Viktória (2022) Globális IKEA-kampányok magyar fogadtatása 2018 és 2022 között. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szeles Szilvia Mária (2021) A Jóbarátok sorozat karakterei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Palotai Bálint Péter (2021) Látni és látszani- ORFK Kampány. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Farkas Evelin (2021) Márkaaktivizmus megjelenése a Magyar Telekom kampányaiban (2010 - 2020). BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tarkó Zsófia Katica (2021) " Notre Dame vs Amazónia" - A 2019-es tűzvészeket követő adakozások. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Koloszár Katinka Rozália (2021) A slágerré válás útja a magyar könnyűzenei rádiózásban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Soltész Maura Viktória (2020) Amerikai elnökök botrányai és a nyilvánosság szerepe. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bistey Attila (2020) Digitális énkép a közösségi hálón. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Varga Zsanett (2019) Az álhírek szerepe a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Puch Adrienn (2019) A sugalmazó kérdések a közéleti és politikai kommunikációban - A mikroszkóp alatt Donald Trump 2016-os elnökválasztási kampánya. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Koloszár Katinka Rozália (2019) A Germanwings 9525-ös tragédiáját követő válságkezelés. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Maurer Fruzsina (2019) Az irodalom népszerűsítése a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Gödöllei Anna (2018) A migráció filmnyelvi diskurzusai dokumentum- és játékfilmek tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Berki Viktória (2013) Az egészséges női test megítélése a társadalmi párbeszédben - Közszereplők felelőssége a szépségfelfogásban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2024. December 25. 10:21:14 CET.