Böngészés, Témavezető szerint
Diplomamunka
Veres Zsófia (2024) Ambrus Attila énmárkája: A közvélemény árnyékában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tiszavölgyi Gréta (2024) Az eSzínház arculata és online kommunikációja a pandémia után. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Nikolett (2024) Játékfüggőség reprezentálása a magyar online sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jenei Viktória (2024) Kulturális fesztiválok arculatvizsgálata- A Balaton Sound példáján keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lévai Anna Kata (2024) Magyar sztereotípiák újragondolása a reklámokban - A magyar országimázs elemek felhasználása a Soproni és a Magyar Telekom kampányaiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szolnoki Dániel (2024) A mesterséges intelligencia a popkultúrában az 1990-es évektől napjainkig. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Halász Ivett (2024) Az Apple-termékek használata a fiatalok (12-18) körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Billinger Bence József (2024) Kortárs magyar filmek politikai olvasata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csiffáry Zsófia (2024) A Szent István rádió arculatelemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kozics Júlia (2024) Az Instagram szerepe a mentális egészségmegőrzésben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Valasek Ildikó (2024) A generatív Mesterséges Intelligencia használata a hétköznapi PR kommunikációban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bognár Zita (2024) A közösségi médiaplatformok szerepe a politikai perspektíva alakításában és felhasználási lehetőségeinek bemutatása politikai szereplők által. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kádas Dorottya (2024) A művészeti NFT-piac kommunikációja. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Eleonóra (2024) A nemi alapú trollkodás és az arra adott válaszok. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vizner Barbara (2024) A Magyar Suzuki Zrt. összehasonlító arculatelemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sándor Karina (2023) Az iskolai zaklatás ügye művészi alkotásokban. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Zsanett (2023) A 2022-es Salman Rushdie támadás sajtórecepciója. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Barati Réka Krisztina (2023) Az öltözködés, mint kommunikációs eszköz. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csepel Péter (2023) Belvárosi művészszínházak összehasonlító arculatelemzése - Katona József és Örkény István Színház. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vaszily Olimpia (2023) Keleti Ágnes pályafutása a sajtó tükrében 1948-1960 között. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jeszenszky Gábor (2023) Modern streaming média tartalomfogyasztás, Streaming sorozatok fogyasztása marketing szempontból. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pelikán Réka (2023) A PR új területe, az employer branding - sikeres munkáltatói márkaépítés a gyakorlatban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kádár Ilona (2023) Pálos újmitológia és egyházi kommunikáció. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gondos Lőrinc (2023) Véleményvezérek a fitnesziparban Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Vivien Evelin (2023) A Vígszínház és a Katona József Színház arculata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pető Petra (2023) A magyar politikusnők médiareprezentációja a 2022. évi parlamenti és köztársasági elnöki választások idején - 2 jelöltön keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Murai Zsófia (2023) A sorozatgyilkos-ábrázolás médiaetikai szempontból. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Eszter (2023) A vezetői és a szervezeti imázs az Operaház 2022-es kommunikációjában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balázs Fruzsina Mária (2023) Kortárs politikai imázs elemzés. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csigi Emese Ágnes (2023) A márkahűség vizsgálata a Netflix esetében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Herczeg Dániel Krisztián (2022) A CD Projekt Red videójátékokat övező botrányok, fogyasztói reakciók és válságkezelés. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lukács Gábor (2022) Donald Trump Twitter-kommunikációja az első elnökválasztási kampányában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Soós Katalin (2022) A Magyar Állami Operaház arculatváltása a 2010-es években. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Júlia Zsófia (2022) Miként fogadja a közönség az ember és a mesterséges intelligencia érzelmi kapcsolatát? Filmek értelmezése a szakirodalom és a közösségi média reakciója alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pőcze Péter Levente (2022) A cyberbullying megelőzése a közösségi média jó példái révén. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vasas Réka Zsófia (2022) A különböző biológiai és társadalmi nemek médiareprezentációinak átalakulása a Jóbarátok és az Eufória sorozatok összehasonlításán keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Antal Dorina (2022) A magyarországi őslényparkok online PR kommunikációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Soltész Maura Viktória (2022) Globális IKEA-kampányok magyar fogadtatása 2018 és 2022 között. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szeles Szilvia Mária (2021) A Jóbarátok sorozat karakterei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Palotai Bálint Péter (2021) Látni és látszani- ORFK Kampány. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farkas Evelin (2021) Márkaaktivizmus megjelenése a Magyar Telekom kampányaiban (2010 - 2020). BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tarkó Zsófia Katica (2021) " Notre Dame vs Amazónia" - A 2019-es tűzvészeket követő adakozások. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Koloszár Katinka Rozália (2021) A slágerré válás útja a magyar könnyűzenei rádiózásban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Soltész Maura Viktória (2020) Amerikai elnökök botrányai és a nyilvánosság szerepe. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bistey Attila (2020) Digitális énkép a közösségi hálón. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Zsanett (2019) Az álhírek szerepe a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Puch Adrienn (2019) A sugalmazó kérdések a közéleti és politikai kommunikációban - A mikroszkóp alatt Donald Trump 2016-os elnökválasztási kampánya. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Koloszár Katinka Rozália (2019) A Germanwings 9525-ös tragédiáját követő válságkezelés. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Maurer Fruzsina (2019) Az irodalom népszerűsítése a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gödöllei Anna (2018) A migráció filmnyelvi diskurzusai dokumentum- és játékfilmek tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Berki Viktória (2013) Az egészséges női test megítélése a társadalmi párbeszédben - Közszereplők felelőssége a szépségfelfogásban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.