Böngészés, Témavezető szerint
Velki András (2024) Közélet, vagy közérzet. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nyírő Jázmin (2024) Visszaemlékezés és létösszegzés Ingmar Bergman A nap vége és Huszárik Zoltán Szindbád című filmjében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szentkuti Ákos Bonifác (2024) Állókép a mozgóképen - A fotográfia megjelenése és narratív funkciói a játékfilmben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sáfrán Lóránt (2024) A szerzőiség vizsgálata James Gunn munkásságában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sándor Rajmund (2024) Fiatalok reprezentációja az 1956-os filmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hatvani Fanni Benita (2024) Az erőszak, mint groteszk komikumforrás Martin McDonagh Három óriásplakát Ebbing határában című filmjében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Papp Dávid (2023) A Batman mozifilmek karakterközpontú és narratív szempontú összehasonlító elemzése 1989-től napjainkig. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Csenge Rebeka (2023) Caligaritól Burtonig. Német expresszionista hatások Tim Burton filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Váradi Flóra Szilvia (2023) Film és az álom kapcsolata, Hollywoodi álom David Lynch Mulholland Drive című filmjében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csiba Tamara (2023) ILLÚZIÓMENTES VALÓSÁG A VÁSZNON. Tabudöntögetési kísérletek a dán dogmafilmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Todd Adél Zsuzsanna (2023) Nem Disney - Az amerikai animációs film a két világháború között. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Británszky Sára Anna (2023) Szimpátia az ördöggel - A sorozatgyilkosok ábrázolása filmekben és sorozatokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Incze Anna Rozália (2023) A magyar animációs újhullám, mint a Kádár-korszak hiteles dokumentuma. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Dániel (2023) A Coen testvérek és a műfajiság - A Coen neo-noir. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Grátzer-Bogdán Tamás (2022) Szerzőiség Darren Aronofsky filmművészetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Koschewnikoff-Szabó Kristóf (2022) A Szomszédok, mint társadalmat formáló médiaeszköz a rendszerváltás idején. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Grica Eszter (2022) Sztereotipizált női karakterek ábrázolása a klasszikus hollywoodi filmművészetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bencze Tibor (2022) A paraszti hős sorsfejlődése a magyar filmen 1956 és 1980 között. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Markócs Máté (2021) Az allegorikus elbeszélésmód a magyar újhullám filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rigó Péter (2021) Charlie Kaufman alteregói filmjeinek tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gulácsi Bence Áron (2021) "Meseautó" és "Hyppolit, a lakáj": Az eredeti filmek sikere, a remake-ek kudarca. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hartmann Adél (2021) A hatvanas évek Amerikájának és a nők társadalmi szerepváltozásának reprezentációi a Mad Men-Reklámőrültek című sorozatban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jávorszki Dávid István (2020) A videójáték mozgóképes adaptációjának problémái kaland- és akciójátékok példáival illusztrálva. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Graszl Anna Gabriella (2020) A Disney Animációs Filmek Családképe. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.