Böngészés, Témavezető szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: Diplomamunka
Találatok száma: 34.

Diplomamunka

Erményi Tamás (2025) Andrzej Wajda vizuális formanyelve és szimbólumai. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Nagy Réka (2025) Az identitáskeresés, mint generációs probléma - A fiatalok reprezentációja Török Ferenc közérzetfilmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Mihutz Judit (2025) Hűség, újítás és erkölcs a két Gyilkosság az Orient Expresszen filmben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Végh Janka Zsuzsanna (2025) Meg nem értett karakterek (A borderline személyiségzavar a filmvásznon). BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Rubik Brigitta (2025) A hazafiság és az identitáskeresés megjelenése Andrzej Wajda Trilógiájában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hangay Virág Eszter (2025) A keresztény filmek és azok sztereotípiáinak vizsgálata a magyar fiatalokkal való hatékony kommunikáció szempontjából. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Komáromi Klaudia (2025) Afroamerikai nők a filmvásznon. Mozgóképes reprezentációk Barack Obama elnöksége tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Janíková Rebeka (2025) A filmzene narratív hatása A zene szerepe a Star Wars-filmekben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Paál Boglárka (2025) A második világháborús olasz repülőgéptől a japán animeipar csúcsáig. Miyazaki Hayao és a Studio Ghibli esztétikája. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Törőcsik Adrienn (2025) A szőke nő sztereotipikus ábrázolása az animációs Barbie-filmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Velki András (2024) Közélet, vagy közérzet. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Nyírő Jázmin (2024) Visszaemlékezés és létösszegzés Ingmar Bergman A nap vége és Huszárik Zoltán Szindbád című filmjében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szentkuti Ákos Bonifác (2024) Állókép a mozgóképen - A fotográfia megjelenése és narratív funkciói a játékfilmben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Sáfrán Lóránt (2024) A szerzőiség vizsgálata James Gunn munkásságában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Sándor Rajmund (2024) Fiatalok reprezentációja az 1956-os filmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hatvani Fanni Benita (2024) Az erőszak, mint groteszk komikumforrás Martin McDonagh Három óriásplakát Ebbing határában című filmjében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Papp Dávid (2023) A Batman mozifilmek karakterközpontú és narratív szempontú összehasonlító elemzése 1989-től napjainkig. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kiss Csenge Rebeka (2023) Caligaritól Burtonig. Német expresszionista hatások Tim Burton filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Váradi Flóra Szilvia (2023) Film és az álom kapcsolata, Hollywoodi álom David Lynch Mulholland Drive című filmjében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Csiba Tamara (2023) ILLÚZIÓMENTES VALÓSÁG A VÁSZNON. Tabudöntögetési kísérletek a dán dogmafilmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Todd Adél Zsuzsanna (2023) Nem Disney - Az amerikai animációs film a két világháború között. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Británszky Sára Anna (2023) Szimpátia az ördöggel - A sorozatgyilkosok ábrázolása filmekben és sorozatokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Incze Anna Rozália (2023) A magyar animációs újhullám, mint a Kádár-korszak hiteles dokumentuma. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szabó Dániel (2023) A Coen testvérek és a műfajiság - A Coen neo-noir. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Grátzer-Bogdán Tamás (2022) Szerzőiség Darren Aronofsky filmművészetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Koschewnikoff-Szabó Kristóf (2022) A Szomszédok, mint társadalmat formáló médiaeszköz a rendszerváltás idején. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Grica Eszter (2022) Sztereotipizált női karakterek ábrázolása a klasszikus hollywoodi filmművészetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bencze Tibor (2022) A paraszti hős sorsfejlődése a magyar filmen 1956 és 1980 között. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Markócs Máté (2020) Az allegorikus elbeszélésmód a magyar újhullám filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Rigó Péter (2021) Charlie Kaufman alteregói filmjeinek tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Gulácsi Bence Áron (2021) "Meseautó" és "Hyppolit, a lakáj": Az eredeti filmek sikere, a remake-ek kudarca. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hartmann Adél (2021) A hatvanas évek Amerikájának és a nők társadalmi szerepváltozásának reprezentációi a Mad Men-Reklámőrültek című sorozatban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Jávorszki Dávid István (2020) A videójáték mozgóképes adaptációjának problémái kaland- és akciójátékok példáival illusztrálva. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Graszl Anna Gabriella (2020) A Disney Animációs Filmek Családképe. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2025. December 6. 17:26:23 CET.